بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران راه‌اندازی شد. مادیران پس از کسب سال‌ها تجربه موفق در زمینه IT وماشین‌های اداری، بر آن شد تا با راه‌اندازی برند ایکس ویژن فعالیت خود را در حوزه لوازم صوتی تصویری و تلویزیون ،یخچال و ماشین لباسشویی  گسترش دهد.

مادیران با هدف اصلی جلب اعتماد و رضایت واقعی مشتریان به جلو پیش می رود زیرا قصد دارد اعتبار و تصویر برندش  را حفظ نماید و پیش بینی می شود به این مهم دست پیدا کند زیرا 6 سال پشت سر هم عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران را کسب نموده است و بیش از پنجاه سال سابقه در حوزه توزیع و خدمات پس از فروش را دارا می باشد.

 

 

 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن ساخت کجاست؟

 

در سال 1398 اولین لباسشویی با برند ایکس ویژن در کارخانه لوازم خانگی مادیران تولید شد که با مساحتی نزدیک به 73 هزار متر مربع در استان البرز افتتاح شد اما با تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و در انواع ظرفیت ها به منظور برطرف کردن نیاز اکثر مشتریان موجود هستند. تمامی ماشین لباسشویی های ایکس ویژن از برچسب انرژی A و بالاتر برخوردار هستند که در مصرف آب و برق صرفه جویی می شود.

 

 

ویژگی های ماشین لباسشویی های ایکس ویژن

  • استفاده از برنامه های شست و شوی متعدد در ماشین لباسشویی های ایکس ویژن.
  • استفاده از قابلیت های شست شوی با تاخیر و شست و شوی سریع.
  • به کار بردن قفل کودک و نمایشگر.
  • به کار بردن خشک کن در این محصولات.
  • بهینه سازی مصرف انرژی در ماشین لباسشویی های ایکس ویژن.
  • طراحی بسیار زیبای ماشین لباسشویی های ایکس ویژن.

 

کیفیت ماشین لباسشویی ایکس ویژن

بعضی از قابلیت های ماشین لباسشویی ایکس ویژن در تمامی محصولات آن مشترک است این  ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن مصرف انرژی کم و بهینه‌ای دارند و از قابلیت‌های شست و شو با تاخیر، شست و شو سریع، قفل کودک و نمایشگر نیز برخوردارست.

یکی از ویژگی‌های دیگر ماشین‌های لباسشویی برند ایکس ویژن که نشان دهنده استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت محصولات این برند است، بهینه‌سازی مصرف انرژی در این محصولات است.

این ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت‌های مختلف از جمله ۷، ۸ و ۹ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 

موتور ماشین لباسشویی ایکس ویژن ساخت کدام کشور است؟

برند ایکس ویژن در برخی از محصولات خود اعم از تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی همواره اقدام به خرید قطعات از کارخانه های بزرگ صنعتی چین می کند و موتور اینورتر موجود در این محصولات هم احتمالا در کشور چین تولید شده.

 

خدمات پس از فروش محصولات ایکس ویژن؟

خدمات و پشتیبانی ایکس ویژن شامل کلیه مراحل خرید تا نصب و خدمات پس از فروش محصول است. بنابراین نگران نباشید؛ در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکل محصول، می‌توانید نسبت به ثبت درخواست تعمیر و نگهداری محصول خود اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی ایکس ویژن، در اسرع وقت با مراجعه به محل درخواستی شما نسبت به تعمیر و رفع ایراد محصول ایکس ویژن اقدام خواهند کرد.

خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان ایکس ویژن در طی سال‌ها فعالیت این برند، از طریق پوشش گسترده شبکه خدمات پس از فروش مادیران در سراسر ایران با بیش از 50 سال سابقه و نامی خوش در این صنعت، پشتوانه‌ای برای یک خرید راحت و آسوده محسوب می‌شود. ایکس ویژن خود را متعهد می‌داند از ابتدای مسیر، در انتخاب و خرید محصول تا نگهداری و مراحل پس از فروش، همواره در کنار مشتریان و همراهان خود باشد.

 

چرا ماشین لباسشویی ایکس ویژن بخریم ؟

اگر بخواهید متوجه بشوید کیفیت محصولات این برند دقیقاً در چه سطحی قرار دارد باید اولاً مزایا و معایب این دستگاه‌ها را بدانید و از طرفی یک مقایسه اجمالی میان ماشین لباسشویی ایکس وِزن و دستگاه‌های تولیدشده توسط برندهایی مثل پاکشوما، اسنوا و … داشته باشید.

ماشین لباسشویی های ایکس ویژن محصولی ایرانی هستند که قیمت تمام شده ارزان تری دارندو این موضوع سبب شده تا خریدار امکانات مشابه نمونه های خارجی را بتواند با قیمت پایین تری خریداری کند.

 

 

مزایای ماشین لباسشویی ایکس ویژن

اولین ویژگی که از اهمیت زیادی برخوردار است، قیمت مناسب و رقابتی آن‌ها با سایر ماشین‌های لباسشویی تولیدشده توسط برندهای داخلی و برندهای خارجی است.

روی ماشین‌های لباسشویی تولید شده توسط برند ایکس ویژن، برنامه‌های شستشوی متنوعی ارائه شده است که کاربر می‌تواند بر اساس نوع بافت پارچه لباس و همچنین میزان کثیفی و از همه مهم‌ تر رنگ لباس برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کرده و لباس‌های خود را بر اساس آن برنامه شستشو دهد

 

 

 

 

 موتور اینورتر ماشین لباسشویی ایکس ویژن

ماشین های لباس شویی اینورتردار با استفاده از تکنولوژی خاصی که در آن ها قرار داده شده, قادر به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی هستند. موتور اینورتر در ماشین‌های لباسشویی از حرکات متنوعی استفاده می‌کند که نتایج شست‌وشوی بهینه‌ای را برای انواع مختلفی از پارچه مهیا می‌کند.

فناوری اینورتر با استفاده از سنسورهای هوشمند، وزن لباس های داخل لباسشویی را تعیین می کند. اینورتر بسته به لباس های داخل ماشین، سرعت بهینه ای که ماشین در آن بهترین نتیجه ممکن بدهد را تعیین می کند, که به طور طبیعی، به بهینه سازی مصرف برق نیز منجر می شود.

در تکنولوژی های عادی، ماشین لباسشویی شما جهت انتقال نیرو از موتور به دیگ لباس از قطعات متحرکی مانند دنده و تسمه استفاده می کنند. این ماشین ها به علت اصطکاک، برق زیادی مصرف و همچنین سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. از سوی دیگر، موتورهای اینورتر بزرگتر اما نسبت به موتورهای معمولی کارآمدتر هستند. این موتورها به علت فقدان قطعات متحرک باعث ایجاد سر و صدای زیادی نمی شوند و همچنین در این موتورها هیچ اصطکاکی وجود ندارد درنتیجه باعث کاهش مصرف برق می شود.

 

مزایای ماشین لباسشویی ایکس ویژن از نظر مصرف کنندگان محصول:

  • طراحی زیبا
  • قیمت بسیار مناسب
  • خدمات پس از فروش خوب
  • استفاده از امکانات روز دنیا در این محصولات

 

 

معایب ماشین لباسشویی ایکس ویژن از نظر مصرف کنندگان محصول:

 

  • تنوع کم این محصولات
  • نیاز این محصولات به سرویس های سالیانه
  • مخازن کوچک ماشین لباسشویی های ایکس ویژن

 

 

کلام آخر

محصولات ایکس ویژن را از سایت اعتماد کالا تهیه نمایید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user